Amennyiben nem vagy elégedett a termékkel

Természetesen, amennyiben a megrendelt termék kézhezvétele után el szeretnél állni a vásárlástól, esetleg kifogásolod annak minőségét, állunk rendelkezésedre. Reklamációt kizárólag e-mailben vagy levélben fogadunk el, az alábbi elérhetőségek bármelyikén:

emailben:
reklamacio (kukac) 7scents (pont) net

levélben:
7scents Kft
1053 Budapest
Magyar utca 18

60 napos elállási lehetőség

Kizárólag a még nem használt termékek esetében lehetőséged van 60 napon belül bontatlanul visszaküldeni azokat, s mi a vásárlás teljes összegét visszatérítjük.

Amennyiben szeretnél élni ezzel a lehetőséggel, kérjük, hogy a bankszámla számod küld el együtt a visszaküldött termékkel. Mindenképpen tüntesd fel rajta azt a bankszámlaszámot, amelyre szeretnéd, hogy visszautaljuk a termék(ek) árát.

Amint megérkezik hozzánk a termék, e-mailben értesítünk. Az utánvéttel küldött reklamált termékeket nem áll módunkban átvenni, megértésed ezúton is köszönjük.

A terméket az alábbi címre szükséges küldeni:
7scents Kft
1053 Budapest
Magyar utca 18

Az általunk biztosított, 60 napos garancián kívül a Ptk. hatályos szabályai értelmében további két reklamációfajtával is élhetsz: a termékszavatossággal és a kellékszavatossággal.

Termékszavatosság

A termékszavatosság hibás termék esetén lép érvénybe. Hibásnak minősül az a termék, amely forgalomba hozatalakor nem felel meg az aktuális jogi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által leírt tulajdonságokkal. A termék hibáját a reklamáció során a vásárlónak kell bizonyítani, és erre a forgalomba hozataltól számítva két év áll rendelkezésére.

Kellékszavatosság

A kellékszavatossági igény hibás teljesítés esetén léphet fel webáruházunkkal szemben. Hibás teljesítés akkor lép fel, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a vásárlói szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. A kellékszavatossági igény bejelentésének határideje a megrendelés teljesítésétől számított két éven belül lehetséges, amennyiben az a teljesítési hiba felfedezésétől számított két hónapon belül történik. Kellékszavatossági igény nem támasztható, amennyiben a hiba a figyelmetlen, nem rendeltetésszerű használat során, a vásárló hibájából lép fel.

Termék- vagy kellékszavatossági igény esetén kérjük, hogy a hibás terméket küldd el számunkra az alábbi címre:
A csomaghoz kérjük, hogy mellékeld az alábbi LINKről letölthető, kitöltött formanyomtatványt. A nyomtatványon ügyelj az elérhetőségeid pontos és olvasható feltüntetésére, hogy fel tudjuk Veled venni a kapcsolatot a reklamáció kezelése során.

0
Kosár